طلا فروشی حسینی شهریار

طلا فروشی حسینی شهریار

طلا و زیور آلات و نیز جواهرات از جنس طلا همیشه از علاقمندی‌های همه‌ی انسان‌ها به ویژه بانوان بوده است، و از گذشته تا به حال همیشه خرید طلا و استفاده از آن در ایران و سایر نقاط جهان وجود داشته است، همان طور که می‌دانید برای خرید طلا نیاز است که به طلافروشی مراجعه شود، یکی از طلا فروشی‌های شناخته شده و نسبتا نام آشنا، طلا فروشی حسینی در شهریار واقع شده است.

 

طلا فروشی حسینی شهریار

شما می‌توانید برای انجام خریدهای خود اعم از هر گونه جواهرات و زیور آلات مثل گردنبند، انگشتر، دستبند، سرویس‌های طلا، نیم ست و غیره به طلا فروشی حسینی شهریار مراجعه کنید و از محصولات متنوع و با کیفیت این مجموعه استفاده نمایید.

 

 چرا از طلا فروشی حسینی شهریار طلا بخریم؟

معمولا همه افراد در هنگام خریدن طلا به یک مغازه و فروشگاه اکتفا نمی‌کنند و به چندین مغازه سر می‌زنند تا مدل‌ها و طرح‌های بیشتری ببینند، طلا فروشی حسینی شهریار از این جهت کار را برای مشتریان خود راحت کرده و تمام طرح‌ها و مدل‌های جدید و پرکاربرد را در کنار هم در یک مجموعه گردآوری کرده است تا مشتری دچار سردرگمی نشود، علاوه بر این برای راحتی بیشتر مشتریان می‌توانند از وب سایت طلا فروشی حسینی شهریار هم دیدن کنند و محصولات متنوع را در آن مشاهده کنند و در صورتی که محصولی طبق سلیقه و نظر خود پیدا کردند، می‌توانند اقدام به خرید آن نمایند.

ویژگی طلافروشی معتبر

تنوع در مدل و طرح مختلف از جمله ویژگی یک طلافروشی خوب و معتبر است زیرا هر کسی سلیقه ای خاص دارد و ممکن است مدلی را انتخاب کند که برای دیگری جذاب نباشد. بنابراین سلیقه شخصی در طلافروشی نمی تواند دخیل باشد و باید تنوع براساس نیاز مشتری ایجاد شود. علاوه بر مدل های مختلف، تنوع در وزن و قیمت نیز باید وجود داشته باشد. تا هر کسی با هر وسع مالی بتواند طلا خریداری نماید. در کالری طلای حسینی انواع و اقسام طلاها را با تنوع در مدل و قیمت شاهد خواهید بود.

نمایش قیمت طلا بر روی مانیتور

یک مرکز طلافروشی خوب و معتبر باید قیمت لحظه ای و روز طلا را در دید مشتری قرار دهد. این مسئله باعث جلب اعتماد مشتری شده و حس خوبی را به وی منتقل می کند. زیرا خریدار احتمال کلاهبرداری را صفر می داند و به طور آنلاین قیمت را مشاهده می کند.

ارائه فاکتور

ارائه فاکتور به طور واضح و دقیق از مشخصه های اصلی یک طلافروشی معتبر است. قیمت نهایی طلا باید روی فاکتور درج شود و تمامی اطلاعات مربوط به آن نوشته شود. همچنین برای فروش طلا نیز به ارائه فاکتور نیازمند خواهید شد.

امنیت کافی در مرکز طلافروشی

امنیت داشتن یک مرکز طلافروشی باعث می شود افراد با خیال راحت پای خود را درون طلافروشی بگذارند و با خیال راحت خرید کنند. در بازارهای مراکز فروش طلا سیستم های امنیتی و پلیس وجود دارد. چنانچه طلا فروشی به صورت جداگانه و تک باشد بایستی آن مرکز دارای امنیت کافی و خوبی باشد تا مشتری هنگام خرید احساس امنیت داشته باشد.در گالری طلای حسینی خیالتان از بابت امنیت جمع خواهد بود و در مواردی که  طلای گران قیمتی خریداری نموده باشید، شخص محافظی تا سوار شدن ماشین شما را همراهی می نماید تا از وجود هر گونه مشکل جلوگیری کند.

  نکاتی که در هنگام خرید طلا باید به آن‌ها توجه کرد

برای خرید یک طلای خوب و باکیفیت باید بعضی نکات و فاکتورها را رعایت کرد، برای مثال باید به عیار طلا، نگین دار بودن یا بدون نگین بودن طلا، کاربرد و محل استفاده طلا، دوام و ماندگاری آن و غیره اشاره کرد، یکی از نکات مهمی که در ارتباط با خرید طلا وجود دارد این است که اگر قصد دارید طلا را فقط برای سرمایه‌گذاری خریداری کنید و کاربرد و زیبایی  آن اهمیت زیادی برای شما ندارد می‌توانید طلای دست دوم بخرید  و یا این که به جای زیور آلات سکه خریداری کنید، زیرا این دو مورد نسبت به طلا از نظر اقتصادی به صرفه‌تر هستند و اجرت ساخت نخواهند داشت.

اجرت ساخت طلا

اجرت ساخت طلا در واقع دستمزد طلاساز است که به هر گرم طلا اضافه می شود. و در وزن ضرب می شود. البته میزان اجرت در طلاهای مختلف متفاوت است. و به مدل، نحوه تراشکاری، نگین و … مربوط می شود. بنابراین برای اینکه طلایی با اجرت کمتر خریداری کنید باید به این موارد توجه کنید. معمولا هر چقدر طلا ساده تر باشد، اجرت کمتری دارد. اما گاهی نیز برخی طلاها اجرت درصدی دارند. به طور مثال روی یک قطعه طلا نوشته شده 15 درصد اجرت ساخت. به این معناست که قیمت طلا هر چه که باشد، 15 درصد به عنوان دستمزد ساخت آن از خریدار دریافت می شود.

طلا فروشی حسینی شهریار

خرید طلا برای سرمایه گذاری

خرید طلا یکی از راه های مطمئن سرمایه گذاری است. هیچ فرقی نمی کند که کدام شکل از طلا را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. مهم این است که با خرید طلا یک سرمایه گذاری مطمئن و مشخص خواهید داشت. تا بتوانید در هر زمانی که بخواهید آن را به پول تبدیل کنید. بنابراین سرمایه گذاران یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری را خریدن طلا می دانند. اما در صورتی که قصد سرمایه گذاری دارید توجه داشته باشید که نباید طلایی با اجرت بالا خریداری نمایید. زیرا در هنگام فروش اجرت از قیمت آن کم می شود و ممکن است ضرر کنید. بهترین راه برای سرمایه گذاری در طلا خرید سکه یا طلای دست دوم است. در گالری طلای حسینی می توانید طلاهای دست دوم و سکه برای سرمایه گذاری مطمئن خریداری نمایید.

خرید طلای دست دوم برای سرمایه گذاری

همانطور که گفتیم خرید هر طلایی نمی تواند سرمایه گذاری محسوب شود. درست است که خرید طلا در هر شرایطی خوب است و ضرری شامل حال خریدار نمی شود اما اگر قسد دارید در کوتاه مدت سرمایه گذاری کنید، لازم است طلاهایی بدون اجرت خریداری کنید.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم باید بگوییم در مقایسه میان سکه و طلای نو، سکه سوددهای بالاتری دارد. چرا که برای سکه دستمزدی تعیین نمی شود. اما در مقایسه با طلای دست دوم و سکه چون بیم آن می رود که طلا تقلبی باشد پیشنهاد می شود سکه را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید. البته اگر از طلافروشی های معتبر خریداری کنید جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

همچنین طلای خام و آب شده نیز یک راه دیگر سرمایه گذاری است که ضرری در آن شامل حال خریدار نمی شود. البته در این شکل طلا نیز امکان تقلبی بودن بسیار زیاد است بنابراین لازم است از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

گالری طلای حسینی با چندین سال سابقه و تجربه اعتبار خوبی میان مشتریان کسب کرده که می توانید طلاهای خود را از آن ها خریداری نمایید. امکان خرید اینترنتی نیز برای این فروشگاه فراهم است.

چرا طلا را برای سرمایه گذاری پیشنهاد می کنیم؟

در دنیایی زندگی می کنیم که پول حرف اول را می زند. در این شرایط لازم است نه تنها برای خود بلکه برای آینده فرزاندانمان نیز باید سرمایه گذاری کنیم. پول نیز وقتی ارزش اقتصادی دارد که پشتوانه ای داشته باشد که آن پشتوانه با طلا معادل سازی می شود. به همین جهت حفظ قیمت طلا برای کشورها مهم است. و امروزه به همین دلیل است که شاهد نوسانات قیمت در طلا هستیم. پشتوانه اقتصادی هر خانواده نیز بسته به میزان سرمایه آن هاست. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم بری سرمایه گذاری طلا خریداری کنید.

 

طلا فروشی حسینی شهریار

خرید و فروش طلا

طلا را هر زمان که بخواهید می توانید به پول نقد تبدیل کنید. و به راحتی می توانید با مراجعه به طلافروشی یا خرید اینترنتی طلا آن را خریداری نمایید. البته مورد اعتماد بودن و معتبر بودن طلافروشی نیز شرط است. معتبر بودن طلافروشی باعث می شود با خیال راحت هر چیزی که می خواهید بخرید بدون اینکه نگرانی بابت اصل یا تقلبی بودن ان داشته باشید. همچنین فاکتور طلا را حتما از فروشنده دریافت کنید. چون برای فروش به آن نیاز دارید.

خواص درمانی طلا

از دیرباز همواره نقش طلا در سلامت بدن انسان مهم بوده و قابل انکار نبوده و در مورد خواص درمانی آن نظرات متعددی ارائه شده است. از نظر ابن سینا و ابوریحان طلا به دلیل اینکه خواص نیروبخشی دارد، باعث انرژی و نشاط در افراد می شود. حتی گاها تغییر رنگ طلا بر روی دست نشان از بیماری ها و اختلالات بدنی است به طور مثال سیاه شدن حلقه طلا بر روی انگشت دست می ‌تواند نشانه بیماری صاحب عفونی باشد.

پژوهش‌های علمی نشان می ‌دهد طلا روی گلبول‌ های بدن مردان اثر نامطلوب می ‌گذارد، اما روی گلبول ‌های زنان بی‌ تاثیر است و علت آن را وجود لایه چربی میان پوست و گوشت زنان می ‌دانند که این لایه مانع تاثیر تشعشعات طلا روی گلبول‌ های قرمز خون می ‌شود.

آیا در درازمدت طلا فرسوده می شود؟

برخلاف سایر سرمایه گذاری ها مانند خرید خانه یا آپارتمان، طلا در گذر زمان دچار فرسودگی نمی شود. و قیمت آن بخاطر قدمت زیاد آن کاهش پیدا نمی کند. زیرورآلات قدیمی همان قیمت طلا به نرخ روز را خواهند داشت. به این ترتیب وقتی طلا می خرید در درازمدت بازدهی خوبی از آن دریافت خواهید کرد.

نکات لازم برای خرید طلا

مقدار عیار طلا باید بر روی فاکتوری که به خریدار داده می شود، نوشته شود.

عیار طلا باید همراه با علامت تجاری سازنده در محلی قابل رویت بر روی قطعه طلا حک شده باشد.

فروشنده باید صحت عیار طلای فروخته شده در فاکتوری که به خریدار می دهد، تضمین کند.

همه این موارد در گالری طلای حسینی با دقت و حساسیت بالایی انجام می شود تا هیچگونه شک وشبهه ای از بابت عیار طلای خریداری شده نداشته باشید.

برای مراقبت از طلا باید چه مواردی را در نظر بگیریم؟

به هیچ عنوان با جواهرات آشپزی نکنید زیرا گرمای شدیدی که از گاز ایجاد می شود باعث صدمه به طلا و همچنین پوست شما می شود.

هنگام حمام کردن طلای خود را درآورید. زیرا در حمام اگر از صابون یا سایر مواد شویتده استفاده کنید، روی طلا به صورت لایه نازکی می نشیند.

قبل از آرایش و آماده شدن طلا را به دست یا گردن خود نیندازید. سعی کنید بعد از آرایش و عطر زدن جواهرات خود را بیندازید.

همه طلا و جواهرات را در یک بسته یا جعبه قرار ندهید. چون باعث ایجاد خراش روی همدیگر می شوند.

برای تمیز کردن طلا می توانید از مقداری مواد شوینده و مسواک استفاده کنید. و به آرامی روی آن بکشید تا آلودگی و کثیفی از آن خارج شود.

از قرار دادن طلا و جواهر در مقابل نور مستقیم خورشید گرمای شدید و مواد شیمیایی بپرهیزید.

در هنگام شنا در استخر لازم است طلا را دربیاورید. زیرا کلر موجود در استخر موجب تغییر رنگ و شل شدن نگین آن می شود.

سخن پایانی

طلا فروشی حسـینی شهریار یکی از طلا فروشی‌های بسیار خوش سابقه و مدرن است که همواره از بهترین مدل‌ها و طرح‌های طلا برای جذب مشتریان خود استفاده می‌نماید، بنابراین برای خرید هر نوع طلا می‌توانید با خیال آسوده از این طلا فروشی خرید را انجام دهید.

 

گالری حسینی

بورس انواع طلا،نقره و ساعت

4 دیدگاه برای “طلا فروشی حسینی شهریار”

  1. سلام اگر از محصولاتتون چیزی رو بخوام سفارشی بسازید انجام میدید ؟؟
    از چه طریق میتونم در مورد قیمت و طرح با شما در ارتباط باشم ؟

    ممنونم راهنمایی کنید

  2. نقاط قوت
    • برخورد محترمانه
    • سرعت در ساخت و تحويل
    • كيفيت بالا

    سلام آقاي حسيني
    خواستم ازتون تشكر كنم بابت خوش قولي و كيفيت كارتون . دقيقا همون چيزي كه ميخواستيم برامون ساختيد حتي بهتر از عكسي كه نشون دادم بهتون
    خيلي ممنونم ازتون كارتون حرف نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!