نکات مهم انتخاب اکسسوری طلا

نکات مهم انتخاب اکسسوری طلا

اکسسوری طلا از جمله جواهراتی است که هیچگاه از صنعت مد خارج نشده است. طلا قرن هاست که مورد توجه افراد زیادی مخصوصا خانم ها قرار دارد. این اکسسوری سالیان زیادی است که محبوبیت خود را از دست نداده است و با درخشش و جذابیت خاصی که دارد، همواره طرفداران بیشتری نیز پیدا می کند. اما آیا بدون اطلاعات کافی می توان اقدام به خرید طلا نمود؟ طبیعتاً خیر. در صورتی که بخواهید این محصول ارزشمند را خریداری کنید، باید نکات مهم انتخاب اکسسوری طلا را بدانید.

 

نکات مهم انتخاب اکسسوری طلا

نکات مهم در انتخاب اکسسوری طلا

برای اینکه بتوانید اکسسوری مناسب برای خود انتخاب کنید، باید نکات مهم و کلیدی جهت خرید آن را در نظر داشته باشید. این موارد عبارتند از:

میزان خالص بودن طلا را بسنجید

خلوص طلا را با عیار آن می سنجند. طلای ۲۴ عیار دارای 99.9 درصد طلای خالص اما طلای ۲۲ عیار دارای 92 درصد طلای خالص است. معمولاً برای ساخت اکسسوری طلای ۲۴ عیار استفاده نمی شود. بنابراین توجه داشته باشید که این محصول را به عنوان طلای ۲۴ عیار به شما نفروشند.

توجه به رنگ پوست

اکسسوری طلا را می‌ توانید در رنگ های مختلف خریداری نمایید. اما بهتر است رنگ آن را مطابق با رنگ پوست خود در نظر بگیرید.

استایل خود را در نظر بگیرید

قبل از اینکه اقدام به خرید طلا نمایید، باید استایل خود را در نظر بگیرید. عمدتاً چه نوع لباس می پوشید و چه نوع تیپی می زنید؟ اکسسوری طلا باید به گونه ای باشد که پوشش شما را تکمیل کند. مثلاً اگر بیشتر تیپ رسمی می زنید، لازم است از طلاهای سنگین و شیک استفاده کنید. اما اگر تیپتان اسپرت و غیررسمی است، هر نوع اکسسوری برای شما مناسب می باشد.

ترجیحاً اکسسوری را سایز بزرگ انتخاب نکنید

اکسسوری طلا معمولاً بسیار ظریف است. بنابراین در انتخاب آن همواره به ظرافت و نوع طراحی توجه کنید. در صورتی که از ست کامل اکسسوری خریداری می کنید، توجه کنید که تمامی اجزا باید در سایزهای متناسب باشند.

از اصل بودن طلا اطمینان حاصل کنید

یکی از دغدغه های افراد هنگام خرید اکسسوری طلا این است که اصالت آن را نمی توانند تایید کنند. در بسیاری از مواقع اتفاق افتاده که فروشنده به جای طلای اصلی طلای تقلبی را به خریدار داده است. اما در صورتی که از مرکز فروش معتبر اقدام به خرید نمی کنید، توجه داشته باشید که اعدادی باید روی طلا حک شده باشند. این اعداد کدی هستند که نشان دهنده مشخصات طلا می باشند و در واقع شناسنامه طلا محسوب می شوند.

 

طلافروشی حسینی

بورس انواع طلا،نقره و ساعت

 

  • ادمین - گالری حسینی
  • خرداد 23, 1402
  • 1 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!