بهترین انتخاب‌های انگشتر طلا

بهترین انتخاب‌های انگشتر طلا

تقریبا تمام بانوان از استفاده کردن از زیورآلات و جواهرات لذت می‌برند، یکی از زیور آلاتی که استفاده از آن بسیار رایج می‌باشد انگشتر طلا است که استفاده از آن زیبایی و جلوه خاصی به دست‌ها می‌بخشد، در این مطلب قصد داریم نکاتی را ارائه بدهیم تا بتوانید با به کار بردن این نکات بهترین انتخاب‌های انگشتر طلا را داشته باشید.

 

بهترین انتخاب‌های انگشتر طلا

دوام و ماندگاری بیشتر

یکی از نکاتی که در هنگام انتخاب بهترین انگشتر طلا باید به آن توجه داشته باشید این است که انگشتری بخرید که دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد، مخصوصا اگر قصد دارید انگشتر خریداری شده را همیشه در دست داشته باشید، باید توجه بیشتری در این راستا به خرج دهید، برای مثال یک سری انگشترهایی با مدل‌های ظریف وجود دارد که بسیار زیبا هستند اما ممکن است دوام بالایی نداشته باشند و شکننده باشند، بنابراین توجه به این موضوع می‌تواند در این امر به شما کمک کننده باشد.

توجه به عیار انگشتر طلا

عیار طلا پایه‌ای‌ترین و اصلی ترین مفهوم درطلا سازی به شمار می‌رود، اگر انگشتر از طلای خالص ساخته باشد به آن طلای ۲۴ عیار گفته می‌شودط اما اگر به جز طلا از سایر فلزات هم در آن استفاده شده باشد، عیار آن کمتر از ۲۴ خواهد بود، به طور کلی ۲۴ واحد عیار وجود دارد که معروف‌ترین عیارها عیار ۱۰، ۱۴ ، ۱۸ و ۲۴ می‌باشند، البته در ایران معمولا اکثر طلاها دارای عیار ۱۸ هستند، در هنگام خرید بهترین انگشتر طلا باید به این نکته توجه کنید که عیار طلایی که می‌خواهید بخرید چند است.

نگین دار بودن یا بدون نگین بودن انگشتر طلا

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در بهترین انتخاب‌های انگشتر طلا کمک‌کننده باشد، نگین دار بودن یا عدم داشتن نگین می‌باشد، وجود نگین برای انگشت اگر چه باعث زیباتر جلوه کردن انگشتر می‌شود، اما اگر بخواهید زمانی آن را به فروش برسانید، از وزن طلا شما کاسته خواهد شد و از نظر اقتصادی به صرفه نخواهد بود.

سبک بودن و احساس راحتی

اگر می‌خواهید انگشتری بخرید که در طول روز همواره در انگشتتان باش، پیشنهاد می‌شود انگشتر‌های بزرگ با طراحی شلوغ انتخاب نکنید، بلکه انگشتری بخرید که وقتی آن را در انگشت می‌اندازید، احساس راحتی و سبکی داشته باشید و دست شما را اذیت نکند.

سخن پایانی

فاکتورهای زیادی هستند که بر روی بهترین انتخاب انگشتر طلا تأثیرگذار است، اما در نهایت شما باید انگشتری را انتخاب کنید که طبق سلیقه و خواسته خودتان باشد تا از استفاده از آن لذت ببرید.

 

گالری حسینی

بورس انواع طلا،نقره و ساعت

  • ادمین - گالری حسینی
  • اردیبهشت 27, 1400
  • 5 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دوازده =

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!