انگشتر طلا مردانه

انگشتر طلا مردانه

آیا شما هم به دنبال خرید یک انگشتر طلا مردانه شک و زیبا هستید؟ پس باید توجه داشته باشید که قبل از خرید انگشتر طلا مردانه بایستی به یک سری از مهم ترین آیتم ها و نکات را بدانید. در این نوشته کوتاه به بررسی این نکات پرداخته و به شما کمک می کنیم تا خریدی خوب و مطمئن داشته باشید.

 

انگشتر طلا مردانه

مدل انگشتر مردانه

از گدشته تا به الان استفاده از انگشتر مردانه رایج بوده است. در قدیم الایام برای نشان دادن جایگاه مرد از انگشترهای خاصی و در انگشتان خاصی استفاده می کردند. بدین صورت که استفاده از انگشتر در هر انگشت نشانه موقعیت خاصی از فرد است. اما امروزه برای زیبایی و زینت مرد کاربرد بیشتری دارد.

علاوه براین نوع جنس انگشتر نیز برای یکی از مهمترین فاکتورها برای بیان جایگاه و موقعیت اجتماعی افراد است. انگشت انگشتری یا چهارم در بسیاری از ملت ها نشانه ازدواج است. و نشان از پایبندی و تعهد فرد به خانواده است.

استفاده از انگشتر در انگشت اشاره نماد اشرافی گری بوده است. و فرد با گذاشتن انگشتر در این انگشت بیان می دارد که از خانواده اشراف است.

استفاده از انگشتر در انگشت شصت در بسیاری از جوامع نامتعارف است. و کاری پسندیده محسوب نمی شود. اما در بعضی فرهنگ ها گویای ثرت و قدرت فرد است.

در دست کردن انگشتر مردانه در انگشت کوچک مفهوم خاصی ندارد ولی استفاده از انگشتر در این انگشت با وجود راحتی برای آقایان، چشمگیر خواهد بود.

قرار دادن انگشتر در انگشت وسط چندان معمول نیست و گاهی به دلیل مرکزیتش برای برجسته ‏تر نشان دادن از آن استفاده می‏شود.

قیمت انگشتر طلا مردانه

یکی از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه های بسیاری از افراد قیمت و اجرت طلا است. مربوط به آن شکل داده است. توجه نمایید که قیمت طلا با توجه به قیمت روز طلا در حال نوسان بوده و نمی توان قیمت دقیق و ثابتی از آن به شما عزیزان ارائه کرد.

طلافروشان برای محاسبه قیمت دقیق طلا از فرمولی استفاده می کنند که ثابت بوده و همه باید از آن استفاده کنند. این فرمول عبارت است از:

هزینه طلای خام+ اجرت ساخت+سود فروشنده+مالیات بر ارزش افزوده

البته لازم به ذکر است که برخی از طلافروشان اجرت و سود خود را با قیمت بالاتری در نظر می گیرند. تا بیشترین سود را از فروش طلا به دست آورند.

انگشتر طلا مردانه ارزان

انگشتر طلا مردانه ارزان قیمت را می‌ توانید در فروشگاه‌ طلا و جواهر حسینی به صورت حضوری و آنلاین خریداری کنید. برای پیدا کردن انگشتر طلا مردانه ارزان، لازم است به موارد زیر توجه کنید:

انتخاب طرح ساده

انتخاب انگشتر طلا با طرح ساده می ‌تواند به شما کمک کند تا هزینه کمتری برای آن پرداخت کنید.

استفاده از طلا با عیار پایین

طلا با عیار کمتر از 18 عیار، قیمت کمتری نسبت به طلا با عیار بالاتر دارد. از آنجا که انگشتر مردانه برای استفاده روزمره مورد استفاده قرار می ‌گیرد، می‌ توان از طلا با عیار پایین ‌تر استفاده کرد. البته اگر آن را برای مجالس و قرارهای مهم می خواهید استفاده کنیدف پیشنهاد ما خرید طلای 18 عیار به بالاست.

انتخاب فروشگاه‌ های اینترنتی

فروشگاه‌ های آنلاین ممکن است قیمت ارزان‌ تری برای انگشتر طلا مردانه داشته باشند. در این صورت، بهتر است از فروشگاه ‌های معتبر و با سابقه استفاده کنید. فروشگاه طلای حسینی نیز تمامی محصولات خود را به صورت اینترنتی و آنلاین به فروش می رساند.

استفاده از فلزات دیگر

انگشترهایی با قیمت کمتر از طلا، مانند انگشترهای نقره ‌ای، می ‌توانند جایگزین خوبی برای انگشتر طلا باشند. چنانچه در شرایط مالی خوبی نیستید، نقره می تواند جایگزین خوبی برای طلا باشد.

 

انگشتر طلا مردانه

زیباترین انگشتر مردانه طلا

زیباترین انگشتر مردانه طلا، بستگی به سلیقه و سبک شخص دارد. با این حال، برخی از طرح‌ ها و سبک ‌های انگشتر مردانه طلا که می ‌توانند جذاب و شیک باشند عبارتند از:

  1. انگشتر مردانه با طرح ساده و خطوط تمیز که بدون هیچ گونه تزییناتی باشد، مثل یک حلقه ساده و زیبا.
  2. انگشتر مردانه با طرح گره دوتایی که معمولاً به عنوان نماد دوستی ، عشق و همبستگی استفاده می ‌شود.
  3. انگشتر مردانه با طرح نقش گل و برگ که می ‌تواند به شکل ‌ها و طرح‌ های مختلف طراحی شود و از زیبایی طبیعت الهام گرفته شده است.
  4. انگشتر مردانه با طرح مهره یا حلقه ‌هایی که به شکل زنجیر از هم پیوسته ‌اند و برای افزایش زیبایی، ممکن است با مهره‌ هایی بافته شوند.
  5. انگشتر مردانه با طرح بسیار ساده و با روکشی از جنس طلا سفید که می‌ تواند به شکل خطوطی یا شکل ‌های هندسی و ساده طراحی شود.

در نهایت، زیباترین انگشتر مردانه طلا به سلیقه و چشم انداز هر فرد بستگی دارد و بسته به موقعیت و شرایطی که در آن قرار دارید، می ‌توانید یک انگشتر مناسب و شیک را انتخاب کنید.

نکات قابل توجه برای خرید انگشتر طلا مردانه

یکی از مهمترین نکاتی که در خرید و انتخاب بهترین انگشتر مردانه بایستی به آن توجه کرد، وزن و عیار مربوط به حلقه می باشد. اگر قصد دارید تا انگشتری از جنس طلا خریداری کنید می توانید عیار 18 را در اولویت های خود قرار داده و سپس طرح و مدلی که مدنظرتان است را سفارش دهید. مورد دیگر وزن انگشتر است که باید در حدی باشد که باعث اذیتتان نشود. چون انگشتر از جمله زیورآلاتی است که همواره همراه انسان است. سنگینی بیش از حد آن می تواند آزاردهنده باشد.

 

تفاوت انگشتر مردانه و زنانه

معمولا روی انگشتر طلای مردانه، در مقایسه با نوع زنانه آن نگین کمتری کار می ‌شود. البته حتما توجه کنید که برای انگشتر نگین ‌دار وزن نگین آن‌ ها کسر شده است یا نه. همچنین برای انگشترهایی که با چرم و طلا ترکیب شده اند، جنس چرم و طبیعی بودن آن را بررسی کنید.

انگشتی که باید انگشتر در آن قرار بگیرد را برای خرید در نظر داشته باشید. تا فرم و سلیقه ای که مدنظرتان است با آن انگشت جور در بیاید.

معمولا دو انگشتر شبیه به هم زنانه و مردانه تفاوت قیمت زیادی دارند. چون انگشتر مردانه سنگین تر و حجیم تر است.

حلقه ازدواج مردانه

حلقه های ازدواج مردانه تنوع طرح و رنگ بالایی دارد. که در گالری حسینی انواع و اقسام آن را می توانید مشاهده کنید. و سپس با در نظر گرفتن توان و شرایط مالی خود یک مورد را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

از مهمترین ویژگی های حلقه های مردانه در گالری حسینی شیک و متفاوت بودن آن است. حلقه های ساده و شیک همواره مد هستند و هیچوقت دل افراد را نمی زند. برخی از زوجین دوست دارند حلقه ست و شبیه به هم تهیه کنند. که برای این منظور نیز باز می توانید به گالری حسینی سری بزنید.

 

انگشتر طلا مردانه

در این گالری انواع و اقسام حلقه های ست را مشاهده می کنید که تنوع قیمتی بسیار بالایی دارد.

حلقه به طور کلی برای پایبند بودن و متعهد بودن زوجین به یکدیگر است. و جلوه و شکوه خاصی دارد. همچنین از لحاظ معنوی بسیار برای زوجین مهم است. بنابراین برای خرید آن هیچگونه تبلی به خود راه ندهید.

البته ناگفته نماند چون اکثرا خانم ها به دردست داشتن حلقه حساس هستندف حلقه ای را انتخاب کنید که همه جا بتوانید از آن استفاده کنید.

 

گالری حسینی

بورس انواع طلا،نقره و ساعت

 

  • ادمین - گالری حسینی
  • آبان 30, 1400
  • 34 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + دو =

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!