چه مدل گوشواره ای به صورت گرد میاد؟

چه مدل گوشواره ای به صورت گرد میاد؟

آیا تا حالا به موضوع انتخاب گوشواره براساس فرم صورت فکر کرده اید؟ انتخاب گوشواره بر اساس مدل صورت یک سری قانون و قاعده‌ی کلی دارد که با رعایت آن ها می ‌توانید استایلی شیک و زیبا داشته باشید. اغلب خانم‌ ها هنگام خرید گوشواره سعی می ‌کنند مدل لباس ‌هایشان را در نظر داشته باشند و بر اساس رنگ و تیپ لباس‌ هایشان گوشواره بخرند. اما فارغ از رنگ لباس، خوب است گوشواره را بر اساس فرم صورت خرید. برای اینکه با اصول این کار آشنا شوید از شما دعوت می ‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله به چه مدل گوشواره ای به صورت گرد میاد؟ میپردازیم.

 

چه مدل گوشواره ای به صورت گرد میاد؟

گوشواره و اهمیت تناسب آن با صورت

گوشواره یکی از زیورآلاتی است که در مدل‌ های مختلف زنانه، مردانه و بچه ‌گانه طراحی و عرضه می ‌شود و در همه جای جهان محبوبیت بسیار زیادی دارد.

گوشواره انواع و شکل ‌های بسیار متنوعی دارد. به همین خاطر بسیار مهم است که این زیور را بر اساس فرم صورت خود انتخاب کنید.

یک گوشواره زیبا به صورت شما جلوه شیک و درخشانی می ‌بخشد. اما بهتر است در انتخاب گوشواره خیلی دقت کنید. چون اگر گوشواره‌ ای را انتخاب کنید که مد روز است اما با فرم صورت و استایل و لباس شما متناسب نیست، ممکن است ظاهری بد و ناپسند برای شما ایجاد کند.

گوشواره مناسب با فرم صورت گرد

با استفاده از گوشواره های بلند گردی صورتتان کمتر به چشم می آید، گوشواره های اشکی بلند و گوشواره های لوستر شکل بهترین گوشواره برای صورت های گرد است.

اگر گونه ی برجسته ای دارید و مدل چانه تان مخروطی نیست، یعنی فرم صورتتان دایره شکل است، با استفاده از گوشواره های بلند گردی صورتتان کمتر به چشم می آید.

گوشواره های بلند با اشکال هندسی ناموزون نیز می تواند گزینه مناسبی برای صورت های گرد باشد.

استفاده از گوشواره های کوچک برای صورت گرد مناسب نیست. مانند گوشواره های میخی، گوشواره های توپی شکل و گرد چون این مدل گوشواره ها صورتتان را گردتر از حالت عادی نمایش می دهد.

همچنین گوشواره های حلقه ای گرد و گوشواره های آویزی که در انتهای آنها حلقه یا دایره وجود دارد نیز برای صورت های گرد توصیه نمی شود.

مشخصات صورت گرد

صورت هایی گرد هستند که اندازه گوش تا گوش با چانه تا پیشانی تقریبا برابر باشد.

در صورت دایره ای و گرد هیچ خط شکسته ای وجود ندارد. همچنین این افراد دارای چانه گرد نیز هستند.

 

گالری حسینی

بورس انواع طلا،نقره و ساعت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!