هر مدل گردنبندی مناسب چه یقه لباسی است؟

هر مدل گردنبندی مناسب چه یقه لباسی است؟

هر لباسی با مدل یقه خاصی ست می شوند و معمولا خانم هایی که به ظاهر خود اهمیت می دهند این مسئله را مورد توجه قرار می دهند. پوشیدن گردنبند قوانین خاص خود را دارد و برای جذاب تر شدن لازم است این قوانین رعایت شود. انتخاب اشتباه گردنبند علاوه بر اینکه ظاهرتان را بد جلوه می دهد بلکه باعث تغییر ذهنیت دیگران در خصوص سلیقه و انتخاب شما می شود. گردنبند جزو اولین زیورآلاتی است که انسان استفاده می کرده است. و در صورتی که متناسب با فرم بدن و فرم یقه لباس انتخاب شود، باعث ایجاد نظم و آراستگی شما می شود. در ادامه این نوشته همراه ما باشید تا بدانیم هر مدل گردنبندی مناسب چه یقه لباسی است؟

 

هر مدل گردنبندی مناسب چه یقه لباسی است؟

گردنبند مناسب با یقه لباس

برای داشتن تیپ و استایلی شیک و زیبا لازم است به تناسب گردنبندی که به گردن خود آویزان می کنید با مدل یقه لباستان توجه کنید. یقه هفت، یقه اسکی، یقه گرد، یقه قایقی، یقه مستطیلی، یقه دکلته، یقه دراپه، یقه پیراهنی انواع اصلی یقه هستند، که به هنگام انتخاب گردنبند باید به آن توجه کنید.

گردنبند مناسب برای یقه هفت

هنگامی که لباس یقه هفت به تن دارید برای انتخاب گردنبند مناسب باید توجه کنید که مدل آن به گونه ای باشد که بین دو سینه قرار بگیرد. و همچنین ظریف و آویزدار باشد.

گردنبند مناسب برای یقه های باز

یقه های گرد و باز که قسمت زیادی از گردن را نمایش می دهند به گردنبند های پرتر و درشت تر نیاز دارند. به طوری که گردنبند بتواند قسمت های باز لباس شما را بپوشاند.

گردنبند مناسب برای یقه دراپه

یقه های دراپه به علت اینکه حالت دراماتیک دارند به گردنبندهای بسیار ظریف و ریز نیاز دارند. با لباس های یقه دراپه گردنبندهای گرد پچسبان یا گردنبند خیلی بلند نمی توانید انتخاب کنید.

گردنبند مناسب برای یقه اسکی

یقه هایی که حالت اسکی دارند و گردن را به طور کامل می پوشانند به گردنبند های رولباسی بیشتر نیاز دارند. البته هر مدل گردنبندی می تواند مناسب با این نوع لباس باشد بنابراین در انتخاب گردنبند برای این نوع لباس سختگیری زیادی نکنید.

گردنبند مناسب برای یقه کج یا متقارن

گردنبندهای چسبان چوکر یا گردنبندهای بلند برای لباس های یقه کج کاملا مناسب است. و یقه های کج به دلیل اینکه تقارن را در لباس از بین می برند، لازم است گردنبندهایی استفاده کنید که این تقارن را به لباس تان بازگرداند.

 

طلافروشی حسینی

بورس انواع طلا،نقره و ساعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + چهار =

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!