مدل سرویس طلای عروس و پنج نکته برای انتخاب آن

مدل سرویس طلای عروس و پنج نکته برای انتخاب آن

یکی از چالش های بحث برانگیزی که از گذشته در خصوص مراسمات عروسی وجود داشته، خرید سرویس طلا ی عروس بوده است. این مسئله در کنار لذت و شیرینی که دارد، گاهی دردسرهایی را با خود نیز به همراه داشته است. به طور کلی سرویس کامل طلا شامل دستبند، گوشواره و گردنبند است که در رنگ های سفید، زرد و سیاه قلم تولید و عرضه می شوند. انتخاب سرویس طلا برای تازه عروسانی که تجربه خرید آن را نداشته اند گاهی سخت و گیج کننده است. اما اگر این مقاله را تا انتها بخوانید ممکن است بتوانید در انتخاب و خرید آن راحتتر عمل کنید. در این مقاله مدل سرویس طلای عروس و پنج نکته برای انتخاب آن را به طور اجمالی بیان می کنیم.

 

مدل سرویس طلای عروس و پنج نکته برای انتخاب آن

نکات مهم برای خرید سرویس طلای عروس

تناسب رنگ سرویس با رنگ پوست عروس

در خرید سرویس طلای عروس باید به رنگ پوست وی توجه کرد. مثلا اگر عروس پوستی سفید داشته باشد، سرویس طلای سفید می تواند درخشندگی و جذابیت فوق العاده ای برای وی داشته باشد. در مقابل برای پوست های گندمی طلای زرد و قرمز انتخاب مناسب تری است. البته توجه به فرم صورت نیز در انتخاب مدل طلا مهم است. برای صورت های گرد مدل سرویس کشیده و بلند و برای صورت های دراز سرویس گرد و چسبات پیشنهاد می شود.

مدلی شیک و ساده تر انتخاب کنید

طلایی که انتخاب و خریداری می کنید بهتر است شیک و ساده باشد تا مدت ها بتوانید از آن استفاده کنید و دلتان را نزند. البته قبل از آن بهتر است مدل های به روز طلا را ببینید و با مدل های خاص آن آشنا باشید.

به سایز دستبند توجه داشته باشید

سایز دستبند باید کاملا اندازه دست شما باشد یعنی نه تنگ و نه گشاد باشد. در غیر این صورت جلوه خوبی ندارد و آزاردهنده خواهد بود.

سرویس طلای خود را با لباس هماهنگ کنید

توجه به نوع لباسی که در شب عروسی می پوشید برای خرید سرویس طلا بسیار مهم است. مثلا اگر لباستان سفید است، طلای سفید انتخاب کنید. یا کرمی و شیره ای است، طلای زرد انتخاب مناسب تری است. همچنین به تناسب یقه لباستان با مدل سرویس توجه کنید.

از طلافروشی قابل اعتماد خرید کنید

هزینه ای که بابت سرویس طلای عروس پرداخت می شود، معمولا بسیار بیشتر است. بنابراین لازم است حتما هزینه ای از طلافروشی های معتبر و مطمئن خرید کنید.

 

 

طلافروشی حسینی

بورس انواع طلا،نقره و ساعت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *