کدام ساعت از روز طلا بخریم ؟

کدام ساعت از روز طلا بخریم ؟

ممکن است این روزها راجع به اینکه کدام ساعت از روز طلا بخریم ؟ شنیده باشید. حتی ممکن است برخی ها این خبر را به نقل از رئیس اتحادیه طلا گفته باشند. اما در واقع اینطور نبوده و ساعت خاصی برای خرید طلا تعیین نشده است. در ادامه با ما همراه باشید تا منظور از ساعت خرید طلا را به تفصیل شرح دهیم.

 

کدام ساعت از روز طلا بخریم ؟

منظور از اینکه کدام ساعت از روز طلا بخریم چیست ؟

برخی از رسانه ها به نقل از رئیس اتحادیه طلا بیان کردند که زمان مناسب خرید طلا بین ساعت 12تا 4 بعدازظهر می باشد. معمولا طلا فروش ها از صبح ساعت 10 شروع به کار کرده تا 12 ظهر، و با توجه کسادی بازار در این ساعت خبری از مشتری نیست. ساعتی که طلافروشان، فروش بیشتری دارند بین ساعت 4 تا 9 شب است. این روزها بازار مصنوعات طلا بی رونق شده است اما در عوض متقاضی طلای خام و سکه به دلیل سرمایه گذاری بیشتر شده است.

طلا فروشی چیست ؟ و درآمد آن چگونه است؟

طلا فروشی شغلی است که همه ما حتی یک بار هم شده وسوسه داشتن این شغل را داشته ایم. این شغل با توجه به سرمایه اولیه که دارد می تواند درآمد خوبی داشته باشد.

طلا فروشان با تجربه در شهرهای مختلف درآمد بسیار بالایی دارند اما باید توجه داشت . برای رسیدن به این موقعیت بسیار تلاش کرده اند. طلافروشی یک شغل لوکس است اما در این شغل بدون مهارت و تجربه و یادگیری نمی توان موفق بود .این شغل سرمایه اولیه زیادی نیاز دارد. و اما در خصوص درآمد آن باید گفت که هیچ وقت نمی توان برای طلافروشی درآمد دقیقی اعلام کرد. درآمد در این شغل به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد .دراین شغل برای افزایش درآمد باید سلیقه و نیاز مشتری را شناخت و شنونده خوبی باشید. احترام به مشتری را در اولویت قرار داده و طلاهای اصل عیار بالا ارائه دهید.

چرا طلا بخریم؟

خرید طلا به دلیل آن که در درازمدت ارزش آن حفظ می شود و چه بسا بالاتر نیز می رود، بسیار مورد مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود. نوسانات ارز و دلار تاثیر آنچنانی بر قیمت طلا نمی گذارند. و همواره ارزش طلا در طول سالیان حفظ می شود. و از بین نمی رود. انتخاب زمان مناسب برای خرید طلا نیز به عوامل زیادی مربوط می شود و به طور قطع نمی توان زمان مناسبی برای آن اعلام کرد.

 

گالری حسینی

بورس انواع طلا،نقره و ساعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!