طلافروشی کرج

طلافروشی کرج

یک طلافروشی خوب و معتبر دارای ویژگی های خاصی است که موجب تمایز آن با سایر طلافروشی ها می شود. بازار رقابت بین طلافروشان باعث شده تا طلافروشان سعی کنند مواردی را لحاظ کنند که از سایر رقبای خود برتری داشته باشند. هر کسب و کاری برای جذب مشتری ترفندهایی را ارائه می کند تا مشتری رغبت کند به داخل مغازه او نیز سری بزند. به همین دلیل طلافروشی هایی در کرج وجود دارد که بسیار به این امر اهتمام می ورزند و برای رضایت مشتریان خود هر کاری می کنند. در این نوشته به بررسی طلافروشی در کرج می پردازیم.

طلافروشی کرج

ویژگی طلافروشی خوب در کرج

شغل طلا فروشی یک کار کاملا رقابتی و سختی است. بنابراین یک مرکز فروش طلای معتبر و خوب دارای ویژگی های مثبت و خوبی است که بقیه ی مراکز آن را ندارند.
برخی از این ویژگی های خاص که موجبات متمایز شدن مراکز فروش طلای معتبر در میان سایر طلا فروشی های دیگر شده است عبارت اند از : ارائه فاکتور، امنیت کافی، نمایش لحظه ای قیمت طلا و …

ارائه فاکتور

یکی از اصلی ترین مشخصه های طلا فروشی معتبر، ارائه فاکتور واضح و دقیق می باشد. برای آن که مشتری از قیمت دقیق طلا و محصولی که خریداری نموده است، اطمینان حاصل کند باید فاکتور دریافت کند.

امنیت

در بازار طلافروشان سیستم امنیت پلیس وجود دارد و طلافروشی ها به سیستم های اداره پلیس مجهز هستند. چناچه امنیت مشتری تامین نشود، نمی توان از او انتظار خرید نیز داشت.

فروشنده خوب

یک فروشنده ی طلا و جواهر باید از انواع سنگ های قیمتی و جواهر آگاهی داشته باشد. کیفیت و رنگ و طرح های مختلف را بشناسد و همچنین با حوصله و دقت برای مشتری توضیح دهد.

پاسخگویی خوب و مودبانه

پرسنل یک طلا فروشی و طرز برخورد آنها بسیار مهم است. آنها باید با مهربانی، احترام و توجه به نیازها و بودجه مشتری پاسخگو باشند و بهترین خدمات را به مشتری ارائه نمایند.

خلاقیت و نوآوری

هر شغلی باید برای جذب مشتری خلاقیت و نوآوری هایی را ارائه نماید. یک طلافروشی خوب نیز همواره به ارائه طرح‌ های جدید اهمیت می‌دهد.
اینگونه فضای فروش تکراری و خسته کننده نخواهد بود و مشتری ‌ها به آن طلافروشی وفادار خواهند ماند.

ویترین جذاب

اولین چیزی که در برخورد اول مشتری متوجه آن می شود، ویترین طلافروشی است. بنابراین جواهراتی که در ویترین قرار دارند، باید خیره کننده و چشم نواز باشند. استفاده از طرح‌ های به روز و سبک ‌های جدید در ویترین بسیار مورد توجه یک طلافروشی خوب و معتبر در کرج قرار می گیرد.

 بهترین طلافروشی در کرج

خرید از بهترین طلا فروشی در کرج برای شما به اندازه ای سودآور خواهد بود که بتوانید به عنوان یک سرمایه گذاری ویژه روی آن حساب کنید. مخصوصا در شرایط فعلی بازار با خرید طلا و سرمایه گذاری روی آن می توانید از نوسان قیمت طلا در بازار بازار سود خوبی به دست آورید. گالری طلای حسینی با مشاوران مجرب و آموزش دیده ای که در اختیار دارد، در خدمت شماست تا بتوانید با خرید طلا سرمایه خود را چندین برابر کنید.

اجرت در طلا

اجرت در طلا بخش زیادی از هزینه اس است که بابت خرید طلا می پردازید. و به عبارتی سهم تولید کننده از طلا و جواهر است. البته توجه داشته باشید که میزان اجرت در تمامی طلافروشی ها به صورت یکسان نیست مثلا در برخی طلافروشی ها اجرت کم و مقرون به صرفه است  و در بعضی دیگر از طلافروشی‌ ها اجرت طلا بسیار بالاتر است.

البته دلیل بالاتر بودن اجرت بعضی از جواهر فروشی ها موارد زیر می باشد:

نگین دار بودن طلا

طلا های نگین داری که نگین با ارزشی ندارند هزینه دستمزد ساخت بالاتری به نسبت طلاهایی که نگین در آن ها کار نشده است، دارند.

جواهر اصل به همراه طلا

اگر همراه با طلا جواهرهای اصل نیز ساخته شود و به عبارتی دیگر در ساخت طلا از جواهر استفاده شود، هزینه اجرت آن بسیار بالا خواهد بود.

تراش دار بودن طلا و جواهر

هر چقدر مدل طلایی که خریداری می کنید، دارای تراش بیشتری باشد قیمت بالاتری نیز دارد. زیرا وقت بیشتری برای آن صرف شده و دستمزد طلاساز بالاتر خواهد بود.

 

طلافروشی کرج

نکات مهم در هنگام خرید طلا بدون اجرت

توجه داشته باشید در هنگام خرید طلای بدون اجرت باید نکاتی را در نظر داشته باشید که عبارتند از:

  • اطمینان حاصل نمایید که طلای خریداری شده اصل بوده و در جریان معامله تقلبی صورت نگرفته باشد.
  • لازم است حتما فاکتور خرید دریافت نمایید و دقت داشته باشید در فاکتور مشخصات کامل طلا ذکر شده باشد.
  • سود فروشنده و مبلغ دریافتی بیشتر از حد معمول نباشد. همچنین عیار طلا را نیز به طور کامل بسنجید.
  • از فروشگاه معتبر و مطمئن طلا را خریداری نمایید.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی بهترین طلافروشی در کرج اشاره کردیم و بیان داشتیم برای خرید طلا و جواهر باید چه نکاتی را در نظر بگیرید تا سرتان کلاه نرود. البته در نظر داشته باشید اجرت طلا به صورت نسبی است. و بین طلافروش ها متفاوت است. در پایان جهت سرمایه گذاری پیشنهاد می نماییم حتما طلای دست دوم و بدون کارمزد بخرید تا در صورت لزوم هر زمان که بخواهید بدون ضرر آن را به پول نقد تبدیل کنید.

 

گالری حسینی

بورس انواع طلا،نقره و ساعت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!