نقره فروشی در شهریار

نقره فروشی در شهریار

نقره یک عنصر شیمیایی که نماد شیمیایی آن  Ag می باشد . نقره فلزی براق ؛ نرم ؛ سفید رنگ و جذاب می باشد  که در بین تمامی عنصر ها ؛  میزان رسانایی الکتریکی بالاتر  و در میان تمامی  فلزات میزان رسانایی گرمایی بیشتری را دارد . نقره در طبیعت هم به طور  خالص و هم به طور  آلیاژ  همراه با فلزات مختلف و طلا و حتی در برخی از  سنگ‌های معدنی یافت می‌شود. بیشترین ساخت و توضیع  نقره دنیا  به عنوان جانبی از استخراج نیکل ؛ مس روی و سرب به وجود می آید. در این مقاله به نقره فروشی در شهریار میپردازیم.

 

نقره فروشی در شهریار

نقره چیست؟ 

نقره فلزی است که  انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد ، به این معنا که می توان آن را به ورقه های بسیار نازک و بدون خرد شدن مواد و یا ترک خوردن تبدیل کرد . یک استفاده بسیار شگفت انگیز از نقره قابل انعطاف در صنعت تولید شیرینی های جنوب شرقی آسیا می باشد ، جایی که از ورق های خالص نقره ، ضخامت چند میکرومتر برای  پوشش شیرینی استفاده می شود و حدودا  250 تن نقره هر ساله به این روش مورد استفاده قرار می گیرد .

نقره برای اولین بار بعد  از  مس و طلا کشف شد . مس و طلا اغلب به عنوان عنصرهای  آزاد در طبیعت به وجود می آیند . آنها دارای رنگ های بسیار گوناگونی هستند و  همین امر باعث شد که  پیدا کردن این نوع فلزها برای انسان های اولیه بسیار آسان باشد.

همچنین نقره  به عنوان یک فلز آزاد پیدا می شود ، اما خیلی کمتر از مس و طلا می باشد . در زمان های گذشته ، انسان ها برای  استخراج نقره سنگ معادن را فرا گرفتند . اما این کشف می بایست خیلی زودتر در تاریخ بشر اتفاق می افتاد . باستان شناسان اجسام نقره ای که مربوط به 3400 سال قبل از دوران میلادی بود را کشف کردند . نقاشی های که روی قدیمی ترین اهرام کشیده شده بود نشان داده  که مردان آن دوران با فلز کار می کردند و ممکن است از سنگ معدن آن ، نقره استخراج می کردند .

البته سایر فرهنگ های اولیه هم  از نقره استفاده می کردند.

تاثیرات  نقره :

نقره به تنظیم گردش خون و حرارت داخلی بدن  کمک می ‌کند و بهبود می بخشد . امروز ثابت شده است  که استفاده از نقره باعث  افزایش انرژی بدن می شود  و با  به همراه داشتن نقره  باعث می شود که حالات روحی بدن مدام در حالت تعادل باشد .

تعادل درجه حرارت بدن ؛ بهبود گردش خون و حفظ ایمنی و نظافت بدن از دیگر خواص های نقره می باشد.

 

گالری حسینی

بورس انواع طلا،نقره و ساعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *