جواهرات نقره

جواهرات نقره

نقره یک فلز براق و درخشان است که به دلیل همین ویژگی در ساخت جواهرات به کار می‌رود. این فلز نیمه قیمتی قابلیت فرم‌دهی خوبی دارد. در بازار از نقره 925 برای ساخت جواهرات نقره استفاده می‌شود. این بدین معنی است که در جواهر ساخته شده با نقره علاوه بر نقره از فلز دیگری نیز استفاده شده است.

 

جواهرات نقره

اغلب فلز آلیاژ شدشده با نقره مس است. مس به جواهرات نقره استحکام می بخشد و آن را چکش خوار می‌کند. زیرا فلز نقره به خودی خود نرم است و باید برای ساخت جواهرات به صورت آلیاژ در‌آید.

7 دلیل برای خرید جواهرات نقره

1.ساخت بهترین مدل‌های جواهرات

براقیت و زیبایی چشم‌گیر نقره باعث شده است که در صنعت مد از آن برای ساخت جدیدترین اکسسوری‌ها استفاده شود. امروزه جواهرات نقره پرطرفدارترین اکسسوری‌ها هستند.

  1. قیمت نقره نسبت به طلا

جـواهرات ساخته شده با نقره قیمت پایین‌تری نسبت به طلا دارند. همین ویژگی باعث شده است تا خانم‌ها بیشتر به سمت جواهرات نقره بروند. می‌توان با هزینه کمتر جوهرات زیبایی داشت و حتی آن‌ها را به عنوان سرمایه‌ ای برای آینده نیز نگه داشت.

  1. تنوع در مدل‌ها

جواهرات نقره همراه با انواع سنک‌های قیمتی و نیمه قیمتی زیبایی خاصی دارند. اغلب طراحان سنگ‌های قیمتی را در پایه نقره کار می‌کنند. سنگ‌های زیبا همرا با پایه نقره استایل جذابی را به شما می دهد. همچنین به دلیل نرمی این فلز، به راحتی قالب‌گیری می‌شوند. بدین ترتیب می‌توان به راحتی مدل‌های متنوعی را ساخت که مناسب هر سلیقه‌ایی است.

  1. خواص درمانی نقره

برخی بر این عقیده هستند که سنگ‌ها و فلزات انرژی خاصی دارند. نقره نیز از این قاعده مستثنی نیست. جـواهرات نقره موجب افزایش تمرکز، حس آرامش، کاهش افسردگی و افزایش انرژی بدن می شود. همچنین نقره خاصیت ضد عفونی‌کنندکی نیز دارد.

  1. عمر طولانی جواهـرات نقره

در صورتی که از جواهـرات نقره به درستی مراقبت شود عمر بالایی دارند. اما اگر قصد خرید جـواهرات نقره دارید به این نکته توجه داشته باشید که آن‌ها را از برند‌ها و شرکت‌های معتبر خریداری نمایید تا عمر مفید طولانی‌تری داشته باشند.

  1. ضد حساسیت بودن جـواهرات نقره

انواع بدلیجات ساخته شده با فلزاتی ماننده نیکل، برنج یا جـواهرات استیلی ممکن است برای برخی از افراد حساسیت ایجاد کند. اما نقره به هیچ عنوان حساسیتی نخواهد داشت. حتی فلز مس استفاده شده در جواهـرات نقره نیز باعث حساسیت نمی‌شود.

  1. ست شدن با هر استایلی

جواهـرات نقره را می‌توان به راحتی با هر استایلی ست کرد. نقره را می‌توان برای هر مجلس یا مهمانی استفاده کرد. همچنین به دلیل ارزان‌تر بودن می‌توان تعداد بیشتری از ست‌های جوهرات نقره را در خانه داشته باشید.

 

گالری حسینی

بورس انواع طلا،نقره و ساعت

 

برچسب‌ها:, , ,
  • ادمین - گالری حسینی
  • خرداد 31, 1400
  • 1 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پنج =

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!