فروش طلا در شهریار

فروش طلا در شهریار

طلا فلزی گران بها و مجلل است که در بین مردم رواج بسیاری دارد. و کاربردهای مختلفی دارد. اولین و مهم ترین کاربرد آن استفاده از طلا بعنوان پس انداز است. اما از طلا برای زینت و زیبایی نیز استفاده می شود.

 

فروش اقساطی طلا در شهریار

کاربرد طلا

هیچ عنصر با ارزشی همچون طلا در دنیا وجود ندارد. این عنصر گران بها کاربردهای مختلفی دارد که در اینجا به آن اشاره می کنیم.

جواهرسازی

اکثرا طلا را در جواهرسازی استفاده می کنند. و از آن جواهراتی زیبا و مجلل تهیه می کنند. این فلز علاوه بر زیبایی، انعطاف بالایی نیز دارد. مقاومت بالایی که این فلز دارد نیز دلیل دیگری است که از آن می توان در جواهرسازی استفاده کرد. البته ترکیب طلا با پلاتین و نقره نیز باعث افزایش دوام آن می شود.

اقتصاد و سرمایه گذاری

همانطور که گفتیم این عنصر ارزش اقتصادی بالایی دارد. و از گذشته های دور برای تبادل و امور مالی و همچنین پس انداز از آن استفاده می شده است.  کمیاب بودن، مقاوم بودن و قابلیت حمل و نقل آسان باعث شده این عنصر بعنوان ماده ای ارزشمند و گران بها شناخته شود.

استفاده از طلا در صنعت الکترونیکی

یکی دیگر از کاربردهای طلا، استفاده از آن در ساخت قطعات الکترونیکی است. بدلیل این که این فلز قدرت رسانایی بالایی دارد، می تواند جریانات را به راحتی عبور دهد و آسیبی به آن وارد نشود. بطور کلی می توان گفت این ماده در اکثر وسایل الکترونیکی استفاده می شود. مانند ماشین حساب، گوشی موبایل، تلویزیون و …

گرچه مقدار بسیار کمی طلا در این وسایل استفاده می شود اما اگر این مقدارهای کم را در کنار هم قرار دهیم، مقادیر بسیار زیادی را شامل می شود

 

 

گالری حسینی

بورس انواع طلا،نقره و ساعت

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!